بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:10
بازديد از اين پست : 307

ویسنته دل بوسکه مربی تیم ملی اسپانیا روز گذشته در برنامه "Partido Partido " شبکه deporte quatro در مورد علت دعوت از منیر الحدادی به تیم ملی و نیز جایگاه ایکر کاسیاس در تیم ملی اسپانیا صحبت کرد.

وی گفت : " این یک تصمیم بسیار حیاتی و ویژه برای ما بود. این کار را نکردیم بدین خاطر که مبادا منیر روزی برای تیم ملی مراکش بازی کند.سلادس او را برای تیم زیر 21 ساله ها انتخاب کرده بود و در این هفته ها بازی های او را زیر نظر داشتم.
او در فرم خوبی قرار دارد و خیلی به او امیدوارم و روی او حساب باز کرده ام.از منیر دعوت کردم چرا که هم آماده بود و هم اینکه در کمپ تیم های ملی حضور داشت"
دل بوسکه در مورد عدم دعوت از پیکه گفت : " پیکه به من زنگ زد و گفت که از ناحیه کمر مشکلاتی دارد؛ با این حال به من گفت که دوست دارد به تیم ملی کمک کند. او را می شناسم. بازیکن متعهدی است.
اما سلامتی پیکه برای من مهمترین مساله بود. به همین خاطر او را دعوت نکردم.در بارسلونا می گویند که او مشکلی ندارد. نمی خواهم اینگونه تصور کنم که فشاری از جانب باشگاه روی اوست"
سرمربی موفق تیم ملی اسپانیا در مورد کاسیاس نیز اشاره کرد : " می دانم مقابل مقدونیه چه کسی درون دروازه قرار می گیرد اما ترجیح می دهم فعلا در این مورد چیزی نگویم.ایکر یک سال و نیم است که در وضعیت مناسبی قرار ندارد.برای کاسیاس، از دست دادن وجهه اش در میان هواداران، خیلی بیشتر از فیکس نبودن در تیم باشگاهی اش یا تیم ملی دردناک است.
دوست ندارم علیه این حس مشترک موضع بگیرم. دخه آ یکی از دروازه بانان آینده دار ماست که در این چند سال، به خوبی پیشرفت کرده است.او یکی از بهترین جایگزین های ما در پست دروازه بانیست."
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »